Thursday, May 01, 2008

Lamanyerrrrr......

Dah lamaaaaa btol aku x update blog aku nih.... bukan per mmg tader feel langsung nk tulis menulis nih.... ntah cmner tetiba jer teringin nk menulis semula... kenapa ya? Skrang nih aku dh abih industrial training utk degree, sok dah antar report plak...bahagea!!!

[check my fotopages for my INTRA pics]

Baru aku teringat yang aku start wt blog nih masa aku InTra time diploma dlu. suasana yang berbeza cuma feel yang sama. Tiap kali InTra gitu la rasanya.

anyway, pas antar report esok, secara rasminya aku akan cuti 2 bulan utk sem nih. ader la masa nk update blog...


p/s: klu aku rajin aku citer la per dh jadik dalam tempoh setahun x update blog nih.

2 org amik kesah:

PoPem said...

Alloooo .... misTy, bang chique ni..... OOOo ada blog jugak yeaa.... Sorry bang chique punya blogggg tak bley comment, baru lagi... Lepas ni baru bang chique bagi komen ok....

RiEz said...

muahahahaha abg ko la syue!!!hahahha adesss ase cepat sungguh masa berlalu...uwaaaa tak sanggup nyer dah keje berharte tapi takder buah hati melainkan afiqah dan next coming baby lam perot kak ana...uhukssss2

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates