Saturday, July 05, 2008

When?

Ramai yg tanya aku biler nak start new sem...yg sebenar-benarnya aku pun x braper sure.. Unikl dh implement new system semua pki online jer...so pepehal updates check dlm tenet, tapi masalahnya info updates kekadang sgt la lem...so aku tatau biler class nak muler. Mula la aku cam males bila pikir kena pegang buku balik. Aku pun dh lupa cmner nk jadik student lagi. Almaklum la sem lepas aku praktikal, pastu cuti 2 bulan plak...memang x hengat!

Anyway, adik aku plak mmg kompem g daftar 7hb...so kitorang g kl harini, lepak umah abg jap... main-main ngan amsyar n amzar dulu, pastu baru aku balik umah sewa... Uwaaaaa!!! (perasaan males sudah menguasai sepenuhnya). Bila plak nk coti nih?

p/s: Sebenarnya aku nk tukar layout page aku nih tapi aku tader idea....ader saper-saper yg penuh idea di minda?? Boleh kongsi??

1 org amik kesah:

Signorina Syima said...

aku kan shu main taram jer... janji tukar layout... ke ko nak aku suggestkan??

ko search for pyzam... kat situ ada blog layout

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates