Wednesday, August 13, 2008

Picnic...laa...laa...laa

Last Sunday, sudah p picnic kt sungai bersama-sama rakan sekelas...huiyoo...dah lama x berkelah...Pagi-pagi lagi aku dh bangun, exited nih..maklumla janji gerak kul tujuh, tapi hampeh tul kol 8 lebih baru bertolak..aku dh siap tido balik...tapi tak la jauh pun perjalanan dlm sejam lebih jer... Rombongan disertai lebey kurang 20 owang. Aku n gank naik satu van n ader 3-4 keta lagi follow. Ni rombongan berkelah paling ramai aku ikut.



Sampai jer terus angkat barang and get ready nk terjun sungai..(sebenarnya aku dh lupa nama tmpt picnic tu atau lebih tepat aku pun tatau nama tempat tu...boleh?).



Sebelum tu isi perut dulu, bihun dh prepared, apalagi kita makan dulu!
Suda siap makan, girls terjun sungai (nyamannya udara...sejukmya air!!!)...boys plak prepare utk bbq...(huhuhu.. tq sbb bg peluang kt kitorang bergumbira!!! ~wink! wink!~ )


[bertungkus lumus utk BBQ]


[ni hasil bbq dalm pinggan polysterin aku]

Selalunya kalau picnic ngan member2 kelas aku dulu, berendam skit2 jer tapi picnic kali ni, aku berendam xhengat, kalah badak sungai tu. Siap belajar berenang ala dugong comel ngan cikgu cimbbank@shema... BEST! BEST! BEST!



Suda selesai bergumbira, kitorang pun packed barang2 and gerak balik..Sebelum smpai umah sumer berkumpul dulu kt kedai makan..lepak minum dulu arr...aku time tu pun letih tahap xboleh bukak mata dh...smpai umah trus pingsan...hehehe (atas katil la)...

Next day, baru la terasa badan-badan sakit tahap kronik..bukan aku jer semua pun komplen badan sakit...(padan muka aku n gank) tapi xkesah sbb mmg best pun mandi sungai.

notakaki: gambar2 aku upload kt fotopages, malas nk letak banyak2 kt blog,semak dui !

2 org amik kesah:

RiEz said...

wah bestnyer pikinik...

Buttercisco said...

perh..lawa nya puteri gunung ledang g mandi...hehehehe

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates