Thursday, February 12, 2009

Kami Adalah Bersemangat !!!

Kelas hari ni as usual habis kol 3.30
Seperti biasa lepas kelas, trus p lunch...
Balik umah, perut da kenyang + letih mendaki tangga
Mata pun berat, katil pun dah menjemput
Sempat bergolek jap, pastu dah masuk asar

Pas solat lepak bilik nikito jap
Sembang-sembang pasal assignment kitorang...(cam pelajar yg berjaya tak?)
Tetiba...

Linda: Kak Syu, jom pi Jogging?

Aku: Haaa??? **bengong jap**

Linda: Jom arr...

Aku: err...ok gak

Hahaha, camner aku boleh terus setuju nk ikut pi jogging
padahal slalunya kalau ader sesaper ajak aku keluar aku selalu kena pikir dulu
Kalau dah ada kt umah, malas nak turun semula
walaupun housemate ajak turun makan kt kedai bawah

Pas terhegeh-hegeh bersiap
Carik kasut sukan yang dah tercampak kemana
So gerak ke tasik titiwangsa
Rombongan 2 bijik keta;
Aku, syila and niki naik keta Linda;
Linda, Nana, Yana join keta Amal.


Jalan tak jammed pun walaupun time orang balik kerja




Rombongan Tiga Dara







Another peserta rombongan dalam keta depan




Semangat Membara !!!






Pas sesi streching bersama coach Nana
Bermula la episod berjogging sepetang di tepi Tasik
Weh...lama gila tak bersenam jap jer dah semput
Sekejap lari, sekejap jalan laju-laju
Pastu jalan slow-slow, pastu berhenti jap... taking-taking pics **senyum**


Half The journey






Akhirnya, berjaya melarikan diri sebanyak satu pusingan






Kami Berjaya !!!




Semangat masih membara...
ada plan nk jogging lagi esok pagi...
hEhEhE... kita tunggu dan lihat !!!

5 org amik kesah:

Signorina Syima said...

balik ko timbang berat badan tak? mesti susut... yelah tak pernah2 nak jogging, tetiba berkecimpung berjogging ni... mesti ringan badan ko.. huhuhuh

TashadeNatasha said...

syok. bleh buang lemak!

misTy said...

HahaHa...
memang syok...
sekali sekala jogging...
rasa laa gak badan ringan...

Buttercisco said...

rajin gila member aku jogging..tak penah dengar pun...hehehhee

misTy said...

haaa tu la...
ini adalah semangat baru...
tengah membara...

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates