Sunday, October 18, 2009

Apa aku nak buat nih ....

Selepas convo, tak banyak aktiviti berfaedah yang aku buat,
selain cari kerja dan menghabiskan duit dengan bershopping,
Membesarkan badan kat umah jer la...
HaHaHaHa... (duit dah tak banyak, kerja belom dapat, camner?).
Esok atau lusa mungkin ada interview itu pun tak pasti lepas ker tak
(Insyallah, tolong-tolong la doakan yer...)

Semalam ada jemputan kawen classmate... Bukan sebarang budak ini...
Convo lepas dapat 3 anugerah khas termasuklah Chancellor's Award dan President's Award...
Anyway dah sampai jodoh dia kan...
So, Tahniah Kak Helnie....

~*~ Selamat Pengantin Baru ~*~


Hadiah ikhlas dari aku dan nikito...
On the way nak p kenduri baru sempat beli....




Nasi Minyak yang sangattt marvelous....aku suka !!!
Ingat nak wt second round tapi malu la pulak....



yang diraikan




kami yang meraikan
gumuk tak aku ???
**haishhh**





Mereka-mereka yang hadir
bergossip la tu !!!


2 org amik kesah:

RiEz said...

sedapnyer nasi minyak...

misTy said...

pasni, aku tunggu ko punya nasik minyak pulak....

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates