Thursday, October 06, 2005

sejuknyer kt sini.....

sejuk tol kt e2 nih. pesal la air con x penah slow, masuk jer trus beku...dr pagi sampai ptg camnih jer, mana x slalu aku demam, masuk opis sejuk...kluar opis panas yg amat....

hari yg sederhana tader yg extraordinary yg berlaku harini. benda yg sama aku buat tiap2 hari kt opis nih. pagi-pagi on ym, baca utusan online, berita harian pastu harian metro, check e-mail kendian surf la website yg terlintas kt pikiran aku.

hari ni bos aku berjiwa org lama...yer la asyik pasang lagu2 yg zaman nenek aku dengar, sebagai satu2nya kuli kt sini aku pun terpaksa layan la gak....tapi ader gak terselit satu lagu dangdut inul dara aperntah namanya...dlm hati ( aiyooo dangdut pagi2 nih....). jap gi kena kemas lab nih plak, elok sgt la tu dah macam stor sampah jer kt sini. penin aku dibuatnya...

thanx to d-lila, forwardkan aku file kucin2 tu...comelnyerrrr, dua ekor kucin tu sedang berkeliaran kt desktop aku skarang nih ( d-lila, where r u !!! bz yer arini ? taper nnti on ym kita chat yer...).



1 org amik kesah:

Anonymous said...

Local Internet Blogger Claims To Have Hacked Salisbury Mayor's Computer Files
Salisbury Mayor Barrie Tilghman says a local internet blogger is claiming he "hacked" into her computer files.
Find out how you can buy & sell anything, like things related to music on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like music!

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates