Thursday, September 25, 2008

Aktiviti minggu terakhir sebelom coti rayer...

Isnin :

Pas class wireless n/w pi shpping kat sogo. Supposely kena wt presentation hari ni, tapi memandangkan xckp time, mmg kena tangguh esok hari la. Seperti biasa Sogo ader sales n ramai la manusia2 yg gila shopping kt saner... (Jejak Sogo jer mesti aku penin kapala... ) hari-hari orang ramai...orang ramai hari-hari...)

Kt Sogo dapatla sepasang kasut, konon nk pakai rayer nanti. Pusing-pusing carik t-shirt x jumpa plak yg berkenan. So aku dpt la 1 barang, yang lain siap beli handbag lagi...


mana satu kasut aku nih ???


pas berbuka nanti nk beli aper lagi haa??



Selasa:





Presentation utk Wireless Network. Group kitorang no 2 wat presentation tu.
Lega rasanya pas presentation. pas coti rayer nih dh queue up utk sa, rts n fyp (TAKUTTT...!!!)

Malam tu palk lepas buka posa, sebok plak nk kesahkan report utk sa. kalau nak wat sumer pas balik coti raya, itu namanya percubaan untuk bunuh diri... so terpaksa la siapkan slow-slow...rasa nak nangis pon ader. Selepas beberapa seketika rupanya akunyer workstation a.k.a meja study kecik aku tuh dah bersepah ngan kertas and ntah apa-apa lagi. Patut pun aku serabut jaaa....


dapatkah anda hidup dalam keserabutan ?


apa yg banyak sangat papers nih?


Rabu :

tengah hari ader tazkirah ramadhan kt bestary hall.. penceramah undangan adalah ustaz. Akhil Hayy yg famous tu...memang ramai la student unikl menghadirkan diri. sampai penuh dewan.. Aku yg datang awal pun terpaksa carik kerusi n park kt tepi dewan jer. Yang datang lambat memang kena berdiri la tapi mereka sangat sanggup !!!

Lama gak la menunggu ustaz Akhil Hayy sampai... tapi mmg semua oang mmg sabar menunngu. Memang sangat berbaloi la tunggu lama pun. Ceramah dia mmg best, berkesan sampai ke hati... Suara dia baca petikan surah sangat sedap and dia punya ceramah pun x boring langsung...


penat tunggu, kena la posing dulu


ni pun ngada-ngada nk pose jugak


Opening act Kump. nasyid UniKL


penonton yg kusyuk dengar tazkirah



Ustaz Akhil Hayy



Ust. nyanyi lagu Seroja

Khamis :

Pi shopping kt Jln TAR... ramainyer manusia !!!! dah la panas terpaksa berhimpit-himpit lak tu. Aku kalau iman sangat tipis nak jer berbuka time tu gak... tapi iman aku boleh tahan gak tau !

Dapat la gak rembat pin tudung utk rayer nih.... Kuih rayer sempat gak dpt satu bekas tapi x sempat balik rayer aku dh lego kt mmber-mmber housemate, so rayer nih saper yg duduk jauh tayah la susah-susah nk pi Aloq Setaq beraya kt umah aku...datang jer umah sewa aku kt kg baru...hehehe.


ramai orang sebok shopping rayer


0 org amik kesah:

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates