Friday, September 26, 2008

Jom Cuti Raya !!

Sorang-sorang budak umah angkat beg nk balik raya...sayu jer hati melihatnya.

Dimulakan dgn linda, pastu midat (xsempat jumpa, balik clas jer dia dh tader),
pastu t -nee n baru jer jap tadik Nana. Kalu ikut turn, pasni niki n nisa plak.

Malam nih, giliran aku n syila plak berangkut beg and the last person adalah...cik syahrul yg akan balik esok pagi... hehehe

Apa-apa pun utk semua sahabat aku yg ader kt dunia ni,
aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.





Salam Aidilfitri untuk anda sekeluarga

Moga bahagia di Syawal mulia
Andai ada salah silap terkasar bahasa
Ampun serta maaf juga dipinta


2 org amik kesah:

RiEz said...

Selamat hari raya aku lik kg gak....huhuhuuh tetiap ari lik kampung...

Nurina Chizuru said...

selamat hari raya aidilfitri..
selamat r segala-gala hendaknya.
aku nk cuti puas2 sebelum hadap beban yang banyak gile pas cuti nih..
huhuhu..

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates