Friday, October 24, 2008

AKHIRNYAAAA....

Setelah hampir 3 minggu sejak pulang dr kampung, kepala aku rasa dh ringan semula. Sejak balik kl nih, idup aku dah diterminatekan oleh assignment aku yg bersusun-susun tuh smpai x tido beberapa hari...

Dah la assignment melambak-lambak, tak boley la plak online, sebab nyer wireless free yg slalu aku pakai tu dah xbley detect (hehehe...xleh nk marah sapa-sapa la kes nih). Tu yg x berupdate blog aku nih smpai dah kena perli ngan sorang blogger tuh...

Banyak citer yg aku nak share kt sini tapi nanti la, aku nak enjoy my life dulu...kalau aku rajin aku citer laa...

~ciao cin cau~

0 org amik kesah:

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates