Saturday, October 25, 2008

Pagi Yang Tenang

Pagi ni aku bangun lewat...
Selalunya pagi Sabtu aku, aku bangun awal...
Nak basuh baju, dah setel dah malam tadik...
So aku golek-golek atas katil sambil dengar mp4...
Pastu tengok keadaan bilik...
----SERABUTTTTT----
Wah ! tikus pun boleh wt istana...
Paper, pen, pensil, cd...
Bersepah-sepah, atas meja, bawah meja...
...
Aku bangun gosok gigi, basuh muka...
Amik penyapu, feather duster....
Dan mulakan operasi mengemas bilik...
Memang banyak gila sampah sarap, abuk xhengat...
All out semua aku bersihkan...
Akhirnya bilik aku sangat la BERSIH ...
(wink ! wink !)
...

Hidup aku kembali tenang...

(nk letak gambar tapi malu la plak...)

2 org amik kesah:

RiEz said...

gambo menunjukkan bilik kemas mano???mau gambo!!!hikhihik...

misTy said...

hik hik hik...
Sebenarnya xla kemas sgt pun hahaha....

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates