Saturday, January 03, 2009

Cepatnya sudah 27 tahun

Alhamdulillah aku masih dapat meraikan ulangtahun kelahiran yang ke 27 tahun...
Dah tua?
Belom, okeh!!!
aku masih terasa muda remaja...
Tambahan lagi bergelar student n dikelilingi rakan-rakan yang semuanya umur bawah aku...
Memang aku lupa diri la...

Alhamdulillah jugak banyak yang aku dah improve dari tahun ke tahun...
Banyak jugak aku dah ubah sifat keji aku...
Banyak jugak aku tak dapat ubah sifat buruk aku...
Aku dah cuba wat yang termampu...

Syukur jugak ramai rakan-rakan tak kira yang lama atau yang baru, masih ingat tarikh lahir aku walaupun tak semua tarikh lahir mereka aku ingat...
(jangan marah okeh, aku tetap sayang korang sumer).
Rakan-rakan yang antar sms tu, aku memang appreciate sesangat,
sorry kalau ader sesaper yang aku tak balas balik.

Kepada sesiapa yang menyambut hari lahir pada bulan Januari,
i wish u all
"HAPPY BIRTHDAY ! "





4 org amik kesah:

Signorina Syima said...

shu... hepi esday..
ko dah tua ok.. tapi tak nak terima hakikat.. ko berselindung disebalik kawan belajar ko yang junior dr ko itu... hihihiih

Buttercisco said...

la...da pangkat auntie rupanya...hehehe

Anonymous said...

kak syu.wah da bertambah da umo kak syu..hihihi all da best to u.hepi besday =)

maDemoIseLLe rFa said...

kak syu!!!
happy new year 2009 to u
hehehe
waaah! dah 27 yew
ble nak kwen neh??

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates