Sunday, January 18, 2009

Continue citer sebelom nih...

Semalam aku ader tulis pasal kitorang p Career Fair kat Mid Vall...
Tapi talian tenet adalah membuat aku marah n terus aku shutdown laptop...
Semalam sangat banyak cerita nak dikongsi...
skrang dah lesap ntah kemana...
and keadaan tenet masih lagi membuat hati aku membara...

Adalah rombongan kali ni disertai oleh housemate aku yang tersayang, Tnee, syahrul, niki n nisa. Additional member adalah ijad n my sista.
Masing-masing siap bawak resume neh! Mana tau ader rezeki...
Apa yang aku ingat, manusia sangat la ramai sampai byk kali aku tersadung...
Pijak kaki orang memang aku tak kira la...
Tak banyak sangat booth yang kitorang singgah...
semua penuh ngan "job hunter" ...wawawa
Rasanya kitorang masuk situ pastu terus carik jalan keluar jer... tak tahan beb! ** PITAM **


pas kuar dr exibit hall...


Short story, penat jer yang dapat, kerja x pun...
Lain kali la carik kerja...



0 org amik kesah:

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates