Tuesday, November 04, 2008

Good Luck For the Final Exam !

Merujuk tajuk di atas, minggu ni udah mula final exam...
Ingatkan malas nk menghapdet ini blogs musim exam nih,
tapi saja jer nk ringankan otak...

I wish uols semua especially budak-budak BNS batch aku la,
Good Luck n study hard sikit, bukannya byk paper pun...

Aku pun baru abis satu paper, cyber law petang tadik...
Uish susahnya nk menghafal cyber law...bengkak otak aku dibuatnya...
Alhamdulillah berkat kesabaran aku menghafal ayat sebijik-sebijik,
akhirnya aku berjaya gak menjawap soalan tadik (rasanya berjaya kot)...

Lusa ader SA pulak...
Aku nk start study SA malam nih...
Jom kawan-kawan, kita study SA!!!

2 org amik kesah:

Anonymous said...

kak syu suka menipu, orang kata time exam tak baik menipu, nanti tertipu diri sendiri, nanti sape pulak nak menipu pemeriksa jawapan?

ehehehe. cyber law itu adalah indah. jawapannya sudah diberikan. cuma hafalan perlu ditingkatkan.

alhamdulillah, dan good luck!

misTy said...

mmg la jawapan sudah ader tapi kalau dh kata kena hafal cyber law,
ko ingat hafal 6,7 line ker...
6 -7 pages okeh...

Adalah sangat kejam kepada otak kita...

Anyway, congratulation kerana berjaya menamatkan zaman INTRA anda dengan jayanya...

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates