Tuesday, November 18, 2008

Sarapan Pagi...

Selamat pagi.... (kpd sesiapa yg baca selain dari waktu pagi, sila abaikan...)

Wahhhh, indah rasanya pabila semua udah setel,
exam udah n skill base pun udah...

Harini pagi-pagi lagi aku bangun,
plannya nk keluar pi beli sarapan kat kedai akak bawah,
tapi alang-alang sangat pagi, (aku bersama mastermind plan ini) kami sanggup berjalan jauh skit pi beli nasi lemak kat simpang jalan tuh...uish bestnya...
dah lama x sarapan pepagi camnih...

by right now, aku rasa mastermind dah tergolek balik atas katil kekenyangan, aku punkenyang tak hengat n rasa ngantuk balik nih, tapi online la kejap sbb nnti dalam seminggu ni mungkin aku tak boleh online.

Aperper hal pun pas seminggu nih aku try active balik mengupdate ini blog, okeh...
Bye for now!!!

2 org amik kesah:

Buttercisco said...

patut aktiviti pas makan je cari bantal tido..patut la comey cam teddy bear...hehehehe

maDemoIseLLe rFa said...

kak syu,,,
arfah here...
waaah da settle sume kan
so bley la horeey-hoorey lps ni :D
yeay~!!!
btw feel free drop at my blog k kaksyu ;)

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates