Wednesday, December 31, 2008

Last day...

oii,
sudah hari terakhir dalam tahun 2008 nih..
cepat sangat aku rasa dah nak sambut new year 2009...
Apa yang terjadi dalam idup aku sepanjang 2008 ?
aku pun tak pasti... cam tahun-tahun yang lepas gak...

azam tahun 2008 dah tercapai?
memang aku takder azam aper2 pun....

Apa yang best tahun 2008...
hrmmm, good result kot... (tak la gempak sangat pon)

Apa yang tak best tahun 2008 ...
aii banyak la pulak nak di listkan.. biar la simpan utk diri sendiri jer ...

Scandal 2008...
Ini hanya melibatkan rakan-rakan... aku hanya jadi pemerhati and pendengar saja, tanak kecoh-kecoh.

Kontroversi 2008...
Sem lepas la.. kecoh sangat..

Anyway, ini last day aku lepak kat umah pastu esok aku udah naik bas balik KL...
tak sampai sebulan pun kat umah...
Aiyooo, pikir nak balik KL kebosanan sudah terasa..

So, ader sesaper yang nak p enjoy celebrate new year ?
Have fun okeh!


** HAPPY NEW YEAR 2009 ! **

2 org amik kesah:

Signorina Syima said...

ai tak celebrate new year....

misTy said...

celebrate dalam mimpi ja...
lagi best...

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates