Wednesday, December 10, 2008

Selamat Pengantin Lama...

Congrats to me fren, dah selamat pun dapat title Puan Dalila.

Cik Raidah and Puan Dalila


Yang sebenar-benarnya, dia nih dah lama nikah and majlis resepsi pun dah di buat pada 22 Nov lepas, tapi oleh kerana pic dari handphone aku tak chantek maka aku tunggu member lain send email gambar dr diorang. Ntah camner aku sampai lupa letak kat sini until aku check email aku malam tadik..

Ramai gak geng KPTMAS yang datang amik berkat pengantin, at least sumer geng aku ader so kira cam small REUNION la gak. Macam-macam citer la kuar, saper yang dah kawen, saper yang masih single mingle (aku la tu)..

Anyway, to all my ex-classmates tak kira dari KYPM, UiTM or KPTM yang dah kawen tu, Selamat Berbahagia....

5 org amik kesah:

Buttercisco said...

hang bila lak nak kawen??..asyik kawan hang ja...hehehehe

misTy said...

belom sampai jodoh...

Buttercisco said...

yeke??..hehhehehe..atau nak pilih cam tom cruise..hehehhee..gurau je..

misTy said...

tanak la yang cam tom cruise itu...

Buttercisco said...

ooo..abih nak cam ne??..tom kuruih pun ok pe..heheh

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates