Wednesday, December 17, 2008

Yatta!!

Akhirnya berjaya melawan kemalasan untuk make-up my blog...
Dah berbulan-bulan tertangguh, aku akhirnya terbukak hati nak melawakan blog yang ado ini...

Start tengah malam tadik, aku try upload satu templates yang sangat berkenan di hati, tapi puas aku godek-godek, tapi format 'date and time' tanak appear.

Camner posting tader date and time kan?...kan?
Camner nak tau bila kejadian kan? ... kan?
Kecewa sungguh aku...

Aku try upload balik templates lama, tapi sumer widgets hilang entah kemana...

WaWaWa.... Blog aku dah cacat !!!!

Aku sudah hilang sabar malam tadik terus shutdown laptop and masuk tido..

Pas solat zohor aku start semula, mula carik design lain kendian try upload. Pastu try and error a few new things...
ader yang jadik ader yang cacat...
tapi taper...

Completely jauh dari apa yang aku berangan-angan blog aku nyer ruper yang baru.
Walaupun hasilnya tak seperti aku impikan tapi it's okay for time being...

laa...laa..laa...
gumbira hatiku ini!!!

.

6 org amik kesah:

RiEz said...

hahaha aku pon penah merasai kehilangan widget2 tu hahaha...

misTy said...

sib baek udah wat backup,
kalau tidak aku akan mengamok sakan la...

TashadeNatasha said...

ok la cmni.lawa jgk

maDemoIseLLe rFa said...

kak shu!
chantekk la blog layout BARU!!!
heheheh

Anonymous said...

lenkali update layout sebulan sekali! hehehe. widget hilang xder masalah, itu namanya xda jodoh ... keh keh keh.

selamat mengupdate blog lagi skali!

Anonymous said...

kak syu..tulis la lg..sy nk bace...x sabar nk bace..pls update....hehhehe

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates