Tuesday, December 16, 2008

New Home...




Ini bukan rumah baru aku,
tapi umah abang aku.
Sebelum ni dia tinggal ngan parent aku.
Tapi sampai bila nak duduk ngan mak bapak kan.
Dia dah ada wife n baby (syafiqah baby lagi ker?)
Ini rumah dia beli sendiri and masih dalam proses nak masukkan barang.

Itu hari, masa dalam minggu raya, aku sempat pi melawat umah dia
padahal dia tader pun kat umah,
tapi kunci umah ada so kira boleh la..

Silalah merujuk gambar dibawah yer:


mak n kak murni sedang bergossip kt dapur



Living Hall - kaki saperkah itu?


da' neighba hood


So, ini jer aktiviti aku sepanjang di kampung halaman,
kerja lain as usual jadik pembantu rumah in training...hehehe
tader gajik okeh...

1 org amik kesah:

Buttercisco said...

kalo umah ko nak gak tengok..hehehehee

misTyLaa ... © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates